שליחויות מהיום למחר: הפתרון המושלם לשליחת מסמכים דחופים

פורסם לפני 2 חודשים

תוכן עניינים

הרבה פעמים אנחנו רוצים לשלוח מסמכים פיזיים כמו חוזים חתומים, צ'קים, חומרים להנהלת חשבונות או כל מסמך אחר וצריכים שהמסמך יגיע במהירות הבזק. כולם כבר הבינו שלהסתמך על שירות דואר כמו דואר ישראל זה פשוט לא פרקטי. מה עושים? פונים לחברת שליחויות מקצועית, אמינה ומהירה ומשתמשים בשירות משלוח מהיום למחר.

מהן שליחויות מהיום למחר?

פעמים רבות בחיים אנו נתקלים במצבים בהם אנחנו חייבים שמסמך, צ'ק, חוזה חתום, או כל מסמך אחר, יגיע בדחיפות ליעדו. הסיבות יכולות להיות מגוונות מאוד וכך בין אם אתם אנשים מן השורה, בעלי מקצוע פרטיים או בעלי עסקים שונים, כדאי שתכירו חברת שליחויות אמינה ומקצועית; בכדי שכאשר יגיע הרגע בו תצטרכו משלוח מהיום למחר, תוכלו לשמור על רוגע ולדעת מיד מה לעשות ולאן לפנות.

חברת דלוברי היא למעשה חברת שליחויות פרטית אשר עוסקת בתחומים רבים של שליחויות שונות. החל משליחויות משפטיות ועד שליחויות עסקיות ופרטיות. כולנו מבינים שלפעמים אין ביכולתנו להגיע במהירות הנדרשת בכדי למסור מסמך דחוף כלשהו או שפשוט לא רוצים לבזבז על זה זמן יקר ולכן, חברת השליחויות היא פתרון מהיר, יעיל וגם לא יקר.

לכל שירותי השליחויות של דלוברי וצפייה במחירים לחצו כאן.

הדרך הבטוחה לביצוע משלוח מהיום למחר: איך בוחרים חברת שליחויות אמינה ומקצועית?

לאחר שהבנו שחברת שליחויות מקצועית יכולה לחסוך לנו זמן רב כל כך, למסור את החבילות שלנו ליעדם במהירות ובבטחה ואף לאשר לנו את המסירה; הגיע הזמן להבין איך בוחרים חברת שליחויות כזו. הנה מה שחשוב לבדוק:

  1. ודאו שהחברה אמינה ונותנת שירות ללקוחות מוכרים – לא כל חברת שליחויות נכון להפקיד בידיה מסמכים יקרי ערך. חברה עם רקורד לקוחות מהימן ומוכר יבטיח לכם ביטחון, מקצועיות ואחריות.
  2. בקשו הצעת מחיר מפורטת – אל תתפשרו על נראה ועל תלוי, בקשו הצעת מחיר ידועה מראש. 
  3. עקבו אחר המשלוח – האם יש לכם אפשרות לעקוב אחר המשלוח בזמן אמת? לוודא את הגעתו ולקבל אישור מסירה? בדקו האם החברה מציעה את האפשרויות האלו.
  4. לבעלי עסקים ששולחים מסמכים באופן קבוע – האם יש לכם מערכת אחת שבה אתם יכולים לעקוב ולראות את המידע על כל החבילות שאתם שולחים? זה יכול להיות שימושי מאוד ולהעניק לכם ולנמענים שלכם שקט נפשי. 

מהן יתרונות השימוש בשירותי שליחויות מהיום להיום או מהיום למחר של deLAWvery?

חברת השליחויות דלוברי מציעה שירות משלוחים מהיום להיום באזורים ומרחקים נתמכים, ומהיום למחר בכל הארץ. אך מעבר למהירות, לדלוברי יתרונות נוספים וחשובים. בין היתר: 

  • האמינות – חברת דלוברי חרטה על דגלה את אמינות השירות. בדלוברי תוכלו להיות רגועים מרגע הזמנת המשלוח ועד רגע המסירה. 
  • המחיר – בדלוברי תקבלו מחירים קבועים, שקופים וידועים מראש. 
  • המיומנות – כל משלוח כזה או אחר חשוב לשולח וליעד. אנו בדלוברי יודעים ומבינים זאת ולכן עושים הכל במקצועיות ובמיומנות הנדרשת. 
  • הממשק – התפתחות הטכנולוגיה הביאה איתה ריענון גדול לתחום השליחויות וחברת דלוברי היא חלוצה בתחום! עם דלוברי תוכלו ליהנות מממשק אונליין נוח אותו תוכלו לתפעל בקלות בכל זמן. תוכלו לעקוב אחר ההזמנה בזמן אמת, לקבל אישור מסירה, לשמור כתובות והיסטוריית הזמנות (למנויים) ולהיות רגועים שהמשלוח שלכם יגיע בזמן שרציתם ליעדו.

שאלות נפוצות על שירותי המשלוח של deLAWvery:

מחירי שירותי השליחויות השונים הינם קבועים ושקופים בחברת דלוברי. מחיר המשלוח תלוי בגודל המשלוח, באופן המסירה ובדחיפות שלו. מחיר שליחות רגילה הוא החל מ-30 ש"ח.

לצפייה במחירים של כל סוגי השליחיות שלנו – היכנסו לכאן

זמני האספקה משתנים לפי דחיפות וסוג השירות הנבחר. באופן כללי, ניתן לבחור במשלוח תוך 5 ימים, במשלוח תוך 3 ימים, במשלוח מהיום למחר או מהיום להיום באזורים ומרחקים נתמכים.

דלוברי מציעה שירותי משלוחים, כמו גם שירותי שליחויות משפטיות בכל היישובים בארץ, ממטולה שבצפון ועד אילת שבדרום.  

זקוקים למסירה משפטית? הנה הסיבות לבחור בדלוברי

מסירה משפטית הייתה משהו מסורבל, מלחיץ ועם הרבה כאבי ראש, עד שהגיעה דלוברי והפכה אותה למשהו מהיר, פשוט ונוח. אז למה כדאי גם לכם לבחור בדלוברי במסירה המשפטית הבאה שלכם? הנה כמה מהסיבות המרכזיות:

  • מחירים הוגנים – המחירים של השירותים השונים הינם שקופים, נוחים ומוצגים לאישור מראש.
  • טכנולוגיה מתקדמת – תוכלו לשמור כתובות והיסטוריית מסירות, לערוך, להזמין ולבדוק כל מה שתצטרכו בכל מקום ומכל מכשיר. תוכלו גם לעקוב התקדמות המסירה בזמן אמת ומכל מקום.
  • הוכחת ביצוע – לאחר השלמת המסירה, תוכלו לקבל דוא"ל, תמונה, אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת ע״י עו״ד.
  • מערכת פשוטה – ביצוע הזמנה במהירות דרך ממשק נוח וקל לתפעול.
  • זמני ביצוע ופריסה ארצית – תוכלו לבחור זמני ביצוע למסירה דחופה מהיום להיום ולזמנים אחרים. השירותים כולם הינם בפריסה ארצית מלאה. 

חברת השליחויות שתתאים לכם כמו גלימה לעורך דין

חברת השליחויות המשפטיות דלוברי היא המקום המקצועי ביותר, בו תוכלו למצוא את כל השליחויות שהמשרד שלכם צריך במקום אחד. לחברת דלוברי שירות שליחויות מהיר ומקצועי הכולל מספר יתרונות בולטים. הנה כמה מהם:

  • ממשק נוח ומתקדם – לא תצטרכו עוד לחכות שעות על קו הטלפון בהמתנה לשליח או לנציג. לחברת דלוברי ממשק נוח וקל לתפעול אשר ממנו תוכלו לבצע את ההזמנות, להעלות את המסמכים הרלוונטיים, לעקוב אחר ההזמנות ולקבל עדכונים בזמן אמת, להזין את הפרטים בעצמכם (מה שמונע טעויות רבות) ואף להכניס הזמנה חדשה 24/7, מכל מקום ומכל מכשיר. 
  • מחירים הוגנים – התמחור בדלוברי פשוט, הוגן ושקוף לאישור מראש.
  • שליחים שמכירים ושירות אישי – השליחים שלנו קבועים, מקצועיים ומנוסים. הם יידעו לאסוף את המסמכים ולמסור אותם בדרכים חוקיות, בטוחות ומהירות. בנוסף, כל הזמנה מבוקרת ומנוהלת על ידי מנהל תפעול מקצועי שיודע לפתור כל בעיה ולעדכן אתכם בכל עניין. 
  • פריסה ארצית – לא משנה איפה אתם נמצאים או לאיזה אזור בארץ מיועד המשלוח. בדלוברי תוכלו לקבל מענה בפריסה ארצית לכל השליחויות שמשרדכם צריך. 

יש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם בהקדם!