איך למצוא טלפון של מישהו לפי תעודת זהות בדרך חוקית?

פורסם לפני 5 חודשים

תוכן עניינים

פעמים רבות ובמצבים שונים בחיים, אנחנו צריכים להשיג מספר טלפון של אדם מסוים. העידן הדיגיטלי והטכנולוגי בו אנחנו חיים, עלול לבלבל מעט בהקשר הזה, שכן הרשת מלאה בכל כך הרבה מידע והקושי באיתור מספר טלפון ספציפי מסתבר כגדול משנדמה. במאמר הבא נסביר מהי הדרך הטובה ביותר לאיתור טלפון וממה צריך להיזהר בהקשר חוק הגנת הפרטיות.

מהם המקרים המצריכים איתור טלפון של אדם מסוים?

לא פעם אנשים רבים נתקלים בקושי כאשר הם מנסים לאתר מידע אישי, כמו מספר טלפון, של אדם מסוים שאינם מכירים או שאין להם דרך אחרת להשיג אותו.

המקרים השונים המצריכים חיפוש אנשים בין היתר הם:

  • איתור אדם לצורך גביית חוב.
  • איתור קרובי משפחה אבודים.
  • יצירת קשר עסקי.
  • יצירת קשר לצרכים משפטיים.
  • יצירת קשר מסיבות פרטיות.
  • איתור חברי עבר או מכרים איתם נותק הקשר.

ועוד.

מהו הקושי באיתור מספר טלפון של אדם מסוים?

הרשת המוצפת במידע שחלק גדול ממנו אינו רלוונטי או אינו מדויק, לא רק שאינה עוזרת ברוב הפעמים באיתור המידע האישי המבוקש אודות אדם מסוים, אלא יכולה אף להקשות ולעכב את החיפוש. על מנת למצוא את מספר הטלפון המדויק והנכון של האדם המבוקש, צריך לדעת היכן לחפש, מה בדיוק לחפש ובאיזה אופן ניתן לעשות זאת בצורה חוקית.

בנוסף לכך, ישנה חשיבות גדולה לשימוש זהיר במידע אישי ובשמירה על כללי הגנת הפרטיות, על פי חוק הגנת הפרטיות במדינת ישראל.

בין השיטות הנפוצות לאיתור מספרי טלפון ניתן למצוא למשל – חיפוש באתרי אינטרנט ייעודיים, חיפוש ברשתות החברתיות, פנייה לארגונים וחברות שונות, חיפוש על ידי שירותי מודיעין עסקי ועוד.

מהו הפתרון האידיאלי לאיתור טלפון ומהם יתרונותיו?

הקושי שבחיפוש אנשים ובאיתור מספר הפלאפון שלהם, יכול להיפתר בצורה קלה ברוב המקרים. 

הפתרון העיקרי בנושא הינו איתור מספר טלפון לפי מספר תעודת הזהות של אותו אדם. ידיעת פרטים נוספים על אותו אדם, יעלו את הסיכויים להצלחת האיתור.

כחלק ממעטפת רחבה של שירותים, בדלוברי אנו מציעים לכם שירות איתור מספר פלאפון לפי תעודת זהות, המהווה פתרון קל, זמין, מהיר וחוקי. היתרונות המרכזיים שבאיתור הטלפון לפי תעודת זהות הם:

  • חיסכון גדול בזמן.
  • איתור מהיר של מספר הטלפון.
  • יעילות מרבית.
  • נוחות וזמינות.
  • פתרון למצבים מורכבים.
  • ביטחון חוקתי ושמירה על חוק הגנת הפרטיות.
 
הידעתם? בדלוברי אנו מספקים גם שירותי איתור נוספים אחרים כמו איתור כתובת מגורים, איתור מספר תעודת זהות וגם איתור מען לפי מספר זהות (שאילתא במשרד הפנים). כן! הכל במקום אחד.

חשיבות השמירה על כללי הגנת חוק הפרטיות

מעבר לקושי שבאיתור מספר הטלפון עצמו, צריך לשים לב גם לשמירה על פרטיות האדם. מספר הפלאפון של אדם מוגדר כמידע האישי שלו ויש להיזהר מלעבור על כללי הגנת הפרטיות של כל אדם באשר הוא.

חוק הגנת הפרטיות עוסק בזכותו של כל אדם לפרטיות. על פי החוק, חל איסור על פגיעה בפרטיות ופרטי החוק, מפרטים מהן אותן פגיעות המהוות הפרה של כללי החוק. הענישה על העובר על חוק הגנת הפרטיות, צפויה להיות פלילית ולהגיע במקרים מסוימים אף למעצר.

השירות של דלוברי לאיתור טלפון לפי תעודת זהות

נתקלתם במקרה בו אתם צריכים לאתר מספר פלאפון של אדם מסוים? אל תבזבזו שעות בחיפושים מיותרים, תנו לדלוברי לעשות את העבודה בשבילכם באמצעות שירות הזמנת איתור מספר טלפון.

מה תקבלו בשירות שלנו? את הטלפון האמיתי והנכון של אותו אדם, את האפשרות הנוחה להזמין את השירות אונליין, חוקר פרטי מקצועי בעל רישיון משרד המשפטים לאיתור המידע, אמינות ומהירות במתן השירות ואפילו את מלוא כספכם חזרה, במידה והאיתור לא הצליח.

יש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם בהקדם!