כמה עולה שליחות מהיום להיום?

פורסם לפני 2 חודשים

תוכן עניינים

יעילות וחיסכון בזמן הם המפתח להצלחה עסקית. על מנת לסייע לכם לבצע שליחות מהיום להיום, השקנו את שירות השליחות המתקדם שלנו – פתרון מהפכני למשלוח מסמכים וחבילות למגזר העסקי והפרטי, מדלת לדלת ובכל מהירות ביצוע נדרשת. שירות זה מציע מענה מקיף ונוח לכל המשלוחים שהעסק שלכם צריך. 

מה שמייחד את שירות השליחות שלנו הוא היכולת לספק מעטפת מלאה לכל המשלוחים שצריך, בין זה משלוחים מהיום להיום באזורים נתמכים, או לכל היותר תוך יום עסקים בכל רחבי הארץ, בין אם צריך להפיץ הרבה משלוח שיוצאים מאותו המקום, או לאסוף ממקומות רבים ולהביא אליך. זוהי גמישות שלא נראתה כדוגמתה עד כה בתחום המשלוחים העסקיים. 

מה לגבי המחיר של שליחות מהיום להיום?

המחירים התחרותיים של השירות, החל מ-30 ₪ בלבד בתוספת מע"מ, הופכים אותו לאטרקטיבי במיוחד. חשוב לציין כי אין דמי מנוי או התחייבות כלהי לכמות הזמנות, משלמים רק עבור מה שממינים. תוכנית תמחור זו מאפשרת לעסקים גמישות מרבית בניהול הוצאות המשלוח שלהם. הפלטפורמה הדיגיטלית המתקדמת של דלוברי מאפשרת הזמנה קלה ומהירה, תוך שמירה על שקיפות מלאה ומעקב אחר המשלוח בזמן אמת.

המחיר של השירות תלוי במספר גורמים, כמו גודל החבילה, המרחק בין נקודת האיסוף ליעד ומהירות הביצוע הנדרשת. לדוגמה, משלוח מהיום להיום באזורים נתמכים עולה בין 30₪-50₪ בתוספת מע"מ לחבילה קטנה, כאשר המחיר המדויק נקבע לפי המרחק. קיימת גם אפשרות לשירות מהיר יותר, תוך שעתיים עד ארבע שעות בתוספת תשלום.

כיצד נראה תהליך ההזמנה של השירות?

תהליך ההזמנה פשוט להפליא. ראשית, הלקוח בוחר סוג וכמות החבילות, את פרטי המשלוח – כתובת איסוף וכתובת מסירה, אנשי הקשר בכל אחד מהמקומות ולבסוף את מהירות הביצוע הנדרשת, יחד עם תאריך האיסוף הנחוץ. לאחר מכן, ממלאים את כל הפרטים הנדרשים ומבצעים תשלום באמצעות כרטיס אשראי, ביט או בהסדר תשלום בהקפה ללקוחות עסקיים. מרגע זה, השליח של דלוברי כבר בדרך לאסוף את החבילה.

מהם היתרונות של שירות השליחות של דלוברי?

ראשית, החיסכון בזמן הוא עצום – אין צורך לצאת מהמשרד, השליח מגיע ישירות אליכם. שנית, המחירים התחרותיים וגמישות התמחור שלא מחייבת אותך לכלום – דבר שבראיה שנתית יוצר חיסכון משמעותי בכסף. השליחים המקצועיים והמנוסים של דלוברי מבטיחים אמינות ודיוק בכל משלוח ורמת השירות והתמיכה מבטיחים לארגון שקט תפעולי. 

הגמישות של השירות באה לידי ביטוי גם במגוון גדלי החבילות שניתן לשלוח. החל ממעטפה בגודל A4, דרך קלסרים ותיקי דיון, ועד לארגזים גדולים ואפילו משלוחים המתאימים לרכב. זו גמישות שמתאימה למגוון רחב של צרכים עסקיים.

בין לקוחותינו

לקוחות רבים כבר גילו את היתרונות של עבודה עם דלוברי. בין היתר, משרדי עורכי דין, רואי חשבון, חברות נדל״ן וניהול מבנים, עיריות וגופים ציבוריים וגם אנשים פרטיים שרוצים לשלוח בחכמה וביעילות.

משלוח מהיום להיום: מתקדמים לדרך החכמה לשליחויות מהירות

מעבר לשירות עצמו, דלוברי מציעה גם ממשק ניהול מתקדם. באמצעות הפלטפורמה הייעודית שלנו, לקוחות יכולים לעקוב אחר ההזמנות שלהם, להזמין משתמשים נוספים לארגון, לייצא דוחות מפורטים בלחיצת כפתור ולנהל הרשאות בהתאם לצרכי העסק שלהם.

בעולם העסקי התחרותי, היכולת לסמוך על שירות משלוחים אמין ויעיל היא יתרון משמעותי. שירות השליחות של דלוברי משלב בין יעילות, גמישות ומחירים תחרותיים, במטרה לספק מענה לכל הצרכים שלכם תחת קורת גג אחת. עם דלוברי, כל השליחויות שהעסק צריך נמצאות במקום אחד, באופן החוסך זמן יקר ומאפשר לכם להתמקד במה שבאמת חשוב – ניהול וקידום העסק שלכם.

למידע נוסף על הזמנת משלוח מהיום להיום עם דלוברי – לחצו כאן!

עם דלוברי תוכלו לנהל את כל השליחויות שלכם תחת קורת גג אחת

דלוברי מציעה מגוון רחב של יתרונות ייחודיים. ראשית, תהליך ההזמנה פשוט ושקוף ומאפשר ללקוחות לבצע הזמנות במהירות וביעילות כשהמחיר מוצג לאישור מראש ואין הפתעות בתשלום לאחר ההזמנה. שנית, החברה מעסיקה שליחים בקיאים ומקצועיים, המכירים את הדקויות והמורכבויות של עולם המשפט.

כמו כן, מערכת ההזמנות החכמה של דלוברי מאפשרת מעקב מדויק אחר כל שליחות, עם עדכוני סטטוס מיידיים המספקים שקט נפשי ללקוחות. יתרה מזאת, כל היסטוריית ההזמנות נשמרת באזור האישי של כל לקוח, מה שמאפשר גישה מהירה למידע חשוב בכל עת.

דלוברי מציעה מגוון רחב של שירותי שליחות, החל במסירות אישיות וכלה בשירותי איתור מורכבים. החברה מאפשרת לעורכי דין, להתמקד בליבת עיסוקם, תוך ידיעה שכל צרכי השליחויות המשפטיות שלהם מטופלים בצורה המקצועית ביותר, עם מחירים תחרותיים ומערכת טכנולוגית מתקדמת במיוחד. אם אתם מחפשים שירותי שליחויות משפטיות, אנו מזמינים אתכם לבצע הזמנה חדשה במערכת שלנו ולחוות בעצמכם את מהפכת השליחויות של דלוברי.

יש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם בהקדם!