דלוברי מציגים: מסירה משפטית בכל הארץ, בקלות וביעילות

פורסם לפני 3 חודשים

תוכן עניינים

בעזרת מערכת טכנולוגית שמיועדת בדיוק ואך ורק למטרה זו, עם צוות שמכיר את חוקי המסירה המשפטית היטב, באמצעות אפשרויות למעקב בזמן אמת, לאישורי מסירה, לזמינות בכל רגע נתון ומכל מקום. אלו הן רק חלק מהסיבות, אשר בגינן מסירה משפטית היא כבר מזמן לא אותו תהליך מסורבל ופקוק שהכרנו. כך שבין אם אתם משרד עורכי דין, מחלקה משפטית או כל גוף אחר הזקוק למסירות משפטיות – כדאי שתכירו את deLAWvery.

מהי מסירה משפטית?

בהליכים משפטיים מסוימים, יש למסור את כתב התביעה במסירה אישית לנתבע. הצורך הוא להגיע פיזית 3 פעמים לנמען על מנת למסור, ורק לאחר מכן ובמידה ולא נעשתה המסירה, ניתן להשאיר לו את התביעה על הדלת או מחוץ לביתו תוך תיעוד הפעולה בצילום.

מסירה משפטית יכולה להיות גם כל מסירה של מסמך משפטי שצריך להימסר לצד להליך, בדרך ובצורה מסוימת המוגדת בחוקים. למעשה, לדרך המסירה ולאישור המסירה יהיה אפילו חלק בהליכים המשפטיים שבתיק ולכן הנושא הזה חשוב מאוד ויש להתייחס אליו בהתאם.

חשוב להדגיש, מסירה משפטית היא איננה משלוח רגיל בשום צורה. על המסירה כאמור, להיות מבוצעת בהתאם לחוק כדי שהיא תוכר כמסירה שבוצעה כדין. במידה והמסירה לא נעשתה כדין, הדבר עלול לפגוע בהליך המשפטי כולו ולגרום לעיכובים מיותרים ויקרים.

לכל שירותי השליחויות של דלוברי וצפייה במחירים לחצו כאן.

אילו בעיות יכולות להתלוות לביצוע המסירה המשפטית?

מסירה של מסמכים משפטיים מחייבת דיוק וביצוע מקצועי כמו גם הבנת מהות ההליך שבגינו מבוצעת המסירה. כשמוסרים מסמכים משפטיים הרבה פעמים נדרשים לבזבז זמן יקר על הדפסה והכנת המסירה עם טופס אישור מסירה, חיפוש שליח משפטי מתאים ובדיקת המחיר מול הלקוח. בתור עורכי דין גם חשוב לכם לדעת שהמסירה נמסרה כמו שצריך ובזמן שצריך, וגם פה הרבה פעמים מתבזבז זמן יקר, ובמקרים מסוימים אף יתברר שהמסירה לא בוצעה כדין ויש לעשות מסירה חוזרת. 

דלוברי, החברה שהוקמה על ידי עורכי דין, עבור עורכי דין

חברת השליחויות המשפטיות deLAWvery, יכולה להוות גם עבורכם את ההבדל שבין התרוצצויות למען מסירות משפטית שונות, לבין ניהול מתקדם של כל המסירות המשפטיות שלכם – מבלי לקום מהכיסא, בביטחון ודאות ושליטה מלאה. 

חברת דלוברי הוקמה על ידי מומחים מהתחום, כאלה שמכירים היטב ולעומק את החוקים והתקנות של מסירה משפטית כדין ולכן ועל ידי עורכי דין שמבינים איך עורכי דין רוצים לנהל את השליחויות המשפטיות שלהם.

אז איך כל זה עובד?

נכנסים לאתר, בוחרים את השירות המבוקש, ממלאים את הפרטים הרלוונטיים, מעלים את המסמכים וזהו – המוסרים המיומנים שלנו בדרך ליעד. במהירות ובאמינות.

ההזמנה מתבצעת דרך ממשק נוח, ידידותי וקל לתפעול. בנוסף, ניתן לבחור גם את דחיפות המסירה בטווחי זמן הכוללים מסירה מיידית, למחר או לימים הקרובים.

זקוקים למסירה משפטית? הנה הסיבות לבחור בדלוברי

מסירה משפטית הייתה משהו מסורבל, מלחיץ ועם הרבה כאבי ראש, עד שהגיעה דלוברי והפכה אותה למשהו מהיר, פשוט ונוח. אז למה כדאי גם לכם לבחור בדלוברי במסירה המשפטית הבאה שלכם? הנה כמה מהסיבות המרכזיות:

  • מחירים הוגנים – המחירים של השירותים השונים הינם שקופים, נוחים ומוצגים לאישור מראש.
  • טכנולוגיה מתקדמת – תוכלו לשמור כתובות והיסטוריית מסירות, לערוך, להזמין ולבדוק כל מה שתצטרכו בכל מקום ומכל מכשיר. תוכלו גם לעקוב התקדמות המסירה בזמן אמת ומכל מקום.
  • הוכחת ביצוע – לאחר השלמת המסירה, תוכלו לקבל דוא"ל, תמונה, אישור מסירה ותצהיר מוסר מאומת ע״י עו״ד.
  • מערכת פשוטה – ביצוע הזמנה במהירות דרך ממשק נוח וקל לתפעול.
  • זמני ביצוע ופריסה ארצית – תוכלו לבחור זמני ביצוע למסירה דחופה מהיום להיום ולזמנים אחרים. השירותים כולם הינם בפריסה ארצית מלאה. 

חברת השליחויות שתתאים לכם כמו גלימה לעורך דין

חברת השליחויות המשפטיות דלוברי היא המקום המקצועי ביותר, בו תוכלו למצוא את כל השליחויות שהמשרד שלכם צריך במקום אחד. לחברת דלוברי שירות שליחויות מהיר ומקצועי הכולל מספר יתרונות בולטים. הנה כמה מהם:

  • ממשק נוח ומתקדם – לא תצטרכו עוד לחכות שעות על קו הטלפון בהמתנה לשליח או לנציג. לחברת דלוברי ממשק נוח וקל לתפעול אשר ממנו תוכלו לבצע את ההזמנות, להעלות את המסמכים הרלוונטיים, לעקוב אחר ההזמנות ולקבל עדכונים בזמן אמת, להזין את הפרטים בעצמכם (מה שמונע טעויות רבות) ואף להכניס הזמנה חדשה 24/7, מכל מקום ומכל מכשיר. 
  • מחירים הוגנים – התמחור בדלוברי פשוט, הוגן ושקוף לאישור מראש.
  • שליחים שמכירים ושירות אישי – השליחים שלנו קבועים, מקצועיים ומנוסים. הם יידעו לאסוף את המסמכים ולמסור אותם בדרכים חוקיות, בטוחות ומהירות. בנוסף, כל הזמנה מבוקרת ומנוהלת על ידי מנהל תפעול מקצועי שיודע לפתור כל בעיה ולעדכן אתכם בכל עניין. 
  • פריסה ארצית – לא משנה איפה אתם נמצאים או לאיזה אזור בארץ מיועד המשלוח. בדלוברי תוכלו לקבל מענה בפריסה ארצית לכל השליחויות שמשרדכם צריך. 

יש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם בהקדם!