fbpx

שלחו בביטחון: פתרון דיגיטלי חדש לניהול ומעקב אחר אישורי מסירה

פורסם לפני חודש 1

תוכן עניינים

כל מי שהתעסק בעבר עם שליחת מסמכים משפטיים, יודע ומכיר היטב את החשיבות של התהליך, שאם לא מבצעים אותו כמו שצריך יש לכך משמעויות רבות ובעיקר התעסקות אדמיניסטרטיבית ובזבוז של סכומי כסף לא קטנים. כיום, האפשרות לשלוט בכל מערך שליחת המסמכים ואישורי המסירה המשפטיים, מונחת על השולחן של כל גוף, חברה ומשרד שזקוקים לכך. רוצים לשמוע עוד על הפתרון הטכנולוגי שידאג לתפעול יעיל של השליחויות וההגשות המשפטיות שלכם? ההסבר המלא בפנים.

עידן חדש בתחום השליחויות המשפטיות

צוותים משפטיים במשרדים השונים, טורחים לא מעט ומבזבזים זמן רב בכל יום בניהול השליחויות המשפטיות של המשרד שלהם. זה מתחיל בהכנת המסמכים עצמם, בהזנת הנתונים תוך ווידוא חוזר ונשנה שאין טעות בכתובת או במהות המסירה, וגם בדרישות הספציפיות שצריך להעביר לשליח כמו זמנים, אופן הביצוע הנחוץ ודברים חשובים אחרים. ממשיך בהשוואת מחירים בין חברות השליחויות שלפעמים עונים ולפעמים לא ולבסוף – מתחיל המרדף אחר אישור המסירה.

חברת השליחויות וההגשות המשפטיות דלוברי, לוקחת אותנו אל עידן חדש, מתקדם, נוח, שקוף ובטוח הרבה יותר. היא עושה את זה באמצעות צוות מיומן שמתמחה בתחום, ממשק דיגיטלי ממנו ניתן לשלוט על הכל בקלות כולל צפייה באישורי מסירה אוטומטיים, מערך שליחויות בפריסה ארצית ועוד.

איך זה עובד?

ניהול השליחויות המשפטיות שלכם מעולם לא היה פשוט יותר. העבודה מול הממשק הנוח של דלוברי, מספק יכולת שליטה גם אם יש לכם מספר רב של שליחויות במקביל. תוכלו לעקוב אחרי ההזמנות שלכם, לקבל אישורי מסירה, לדעת את המחיר מראש ועוד.

כך זה עובד, ב-3 צעדים פשוטים:

  1. בוחרים שירות – ראשית בוחרים את השירות הנדרש בממשק הדיגיטלי (מסירה אישית, העברת מסמכים, המצאות למשרדים, טאבו, הגשה לבית משפט וכו')לאחר הבחירה ממלאים את הפרטים הרלוונטיים, כאשר עבור לקוחות רשומים הכתובות הקבועות כבר יהיו שמורות במערכת.  
  1. מעלים מסמכים – בשלב זה עומדות בפניכם 2 אפשרויות שונות. הראשונה היא לבחור בכתובת ממנה יאסוף השליח את המסמכים, בעוד האפשרות השנייה היא פשוט להעלות את המסמכים לממשק. משם, הצוות של דלוברי יוכל לקבל את הקבצים, להדפיס אותם עם מאפיינים נבחרים, לכרוך אותם או כל דבר אחר שתידרשו.  
  2. מאשרים ומשלמים – אין צורך יותר לחכות למחיר המשוכלל במתח. בשלב זה ורגע לפני שההזמנה כבר יוצאת לדרך, תוכלו לדעת את המחיר, לשלם בצורה מאובטחת בכרטיס אשראי או בהסדר חודשי, לאשר את ההזמנה וזהו! מאותו הרגע הצוות של דלוברי דואג להכל, בזמן שאתם ממשיכים לקבל עדכונים בזמן אמת דרך אותו הממשק.

למה משלוח עם אישור מסירה חשוב כל כך?

כשאנו מדברים על תחום השליחויות המשפטיות או על מסירה משפטית, אין הכוונה רק לפעולה הפיזית של העברת מסמך מנקודה א' לנקודה ב'. התהליך של מסירה משפטית כולל עמידה בתקנות ונהלים ייחודיים לתחום ומהווים במקרים מסוימים אף את התוקף המשפטי להתחלת הליך כנגד צד כלשהו. 

לכן כשאתם בוחרים בחברה לניהול השליחויות המשפטיות שלכם, כדאי שתעשו את זה אצל חברה שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות ולדעת, שהשליח בשטח והצוות שעומד מאחוריו במשרדים – יעשו הכל בשביל שהמסמכים שלכם יגיעו ליעד בזמן שצריך וכמו שצריך.

מה הם היתרונות שבשימוש שירות השליחויות המשפטיות של deLAWvery?

כשאתם בוחרים במשלוח עם אישור מסירה באמצעות דלוברי, אתם נהנים ממגוון יתרונות:

בואו להתייעל עם דלוברי

מחפשים שירות משלוח עם אישור מסירה יעיל ונוח? מאות חברות ומשרדים בישראל כבר הצטרפו. הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו לחברת שליחויות משפטיות שמכירה את התחום כמו deLAWvery, חברה אשר מעניקה הרבה יותר מרק שירות שליחויות.

הממשק הדיגיטלי, המחירים האטרקטיביים, הראש השקט והיכולת לבצע הזמנה 24/7 הם רק חלק מהסיבות שיעזרו גם לכם לייעל את העבודה במשרד שלכם בדרכים ובצורות שטרם הכרתם.  

יש לכם שאלות נוספות? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם בהקדם!