fbpx

אימות אפוסטיל בתקופת הקורונה – COVID-19

פורסם לפני 2 שנים

משרד החוץ (האגף הקונסולרי) האחראי על אימות מסמכים ציבוריים בחותמת אפוסטיל (Apostille), שינה את דרכי ההחתמה והשירות שניתן בעקבות נגיף הקורונה (COVID-19).

כל מי שרוצה לדעת כיצד ניתן בתקופה זו להחתים אפוסטיל, הפוסט הזה עושה לכם סדר בבלאגן.

3 דרכים לקבלת השירות:

לפי הודעת העדכון האחרונה שהוציא משרד החוץ, יש 3 דרכים להחתים באפוסטיל תעודה ציבורית בתקופת הקורונה:

1) קבלת קהל באמצעות זימון תור מראש (עד 10 מסמכים בלבד)

2) באמצעות שליחת המסמכים בדואר

3) באמצעות שליח (ללא הגבלה בכמות המסמכים)

קבלת קהל באמצעות זימון תור מראש:

אם אימות התעודה דחוף לכם כי אתם כבר חייבים להעביר אותו לקונסוליה הזרה – האפשרות הזו תהיה המהירה ביותר עבורכם. כיצד זה עובד?

א) נכנסים למערכת זימון התורים ומזמינים תור בקישור זה – https://www.myvisit.com/#!/home/signin

ב) משלמים אגרה בסך 35₪ כפול מספר המסמכים / תעודות שאתם מבקשים לאמת. את האגרה ניתן לשלם בקישור הבא: https://ecom.gov.il/counterspa/home/24/1/MFA_External_Payments_Apostille

ג) מגיעים עם המסמכים המקוריים ואישור תשלום האגרה למשרדי משרד החוץ בכתובת יצחק רבין 9, ירושלים, במועד שקבעתם תור

שליחת המסמכים לאימות באמצעות דואר ישראל:

למי שלא בלחץ על קבלת המסמכים המאומתים או מי שרוצה להחתים יותר מ-10 מסמכים, ניתן גם לשלוח את המסמכים לאימות באמצעות הדואר, ולקבל בדואר בחזרה את המסמכים המאומתים. כיצד זה עובד?

א) מכניסים את התעודות למעטפה וכותבים כתובת למשלוח:

משרד החוץ שדרות יצחק רבין 9, ירושלים, עבור האגף הקונסולרי, מחלקת אימות מסמכים.

ב) משלמים את האגרה בסך 35₪ כפול מספר התעודות שיש לאמת. את האגרה ניתן לשלם בקישור הבא: https://ecom.gov.il/counterspa/home/24/1/MFA_External_Payments_Apostille

ומכניסים למעטפה את הקבלה המעידה על תשלום האגרה.

ג) מצרפים מעטפה נוספת בגודל A4 (מעטפה ריקה), בציון הכתובת המדויקת למשלוח חזרה בדואר ישראל או בדואר רשום ופרטים להתקשרות לצורך בירור פרטים (טלפון יכול להספיק). מומלץ לבייל את המעטפה כדואר רשום כדי להבטיח מעקב אחר המעטפה והמסמכים המקוריים שבתוכה.

שליחת המסמכים לאימות באמצעות שליח:

מי שמעדיף להיות בראש שקט, לא להסתמך על הדואר ולא להגיע פיזית לירושלים – ניתן לשלוח את המסמכים לאימות בחותמת אפוסטיל באמצעות שליח. אופציה זו מאפשרת שירות מהיר יחסית (לא כמו זימון תור), ללא הגבלה בכמות המסמכים ובלי לצאת מהבית!

כל שעליכם לעשות זה להזמין שירות שליחויות והשליח יבוא לאסוף ממכם את המסמכים ללא כל מאמץ נוסף. למידע נוסף ולבדיקת אפשרויות השילוח ומחירים – לחצו על הקישור הבא:

הזמנת שליחות לאפוסטיל משרד החוץ

לבירורים מול משרד החוץ, להלן פרטי ההתקשרות שלהם וזמני הפעילות:

בימים ראשון, שלישי, רביעי בין השעות 14:30 – 16:30

מיילים יש להפנות אל Apostille@mfa.gov.il.

מענה טלפוני 02-5303301 , 02-5303358